Mitland in tijden van Corona - Lees hier de laatste updates en veelgestelde vragen »

Super!

641 reizigers hebben Hotel Mitland als "uitstekend" gewaardeerd

Parkeren

Parkeren in Utrecht duur?
Niet bij Mitland!

Ontdek de voordelen
Kamer reserveren

Kamer reserveren

  • Laagste prijsgarantie
  • Uitstekende beoordelingen
  • Veilig betalen
  • iDEAL
  • Bancontact
  • MasterCard
  • VISA
  • American Express

Het aantal personen geldt voor de eerste kamer van uw boeking. U kunt na de eerste kamer desgewenst extra kamers toevoegen.

Veel gestelde vragen

Alle antwoorden vindt u hier!

Heeft u vragen over hoe u naar Mitland moet komen, over de betaalmiddelen, over de faciliteiten of over de mogelijkheden om in een van onze kamers te verblijven? Hier kunt u de meest gestelde vragen met hun antwoord vinden.

Reserveren

Hoe kan ik reserveren?

U kunt reserveren via onze website, per e-mail of per telefoon.

Kan ik telefonisch reserveren?

U kunt ons 24 uur per dag bereiken via 030-271 58 24.

Wat is de minimale leeftijd voor het reserveren van een hotelkamer?

Voor het reserveren van een hotelkamer is de minimale leeftijd 18 jaar. Bent u nog geen 18 jaar? Dan moet u begeleid worden door een volwassene.

Ik wil iemand verrassen, kan dat?

Een romantische verrassing voor uw geliefde bij aankomst op de kamer? Wij zorgen voor rozenblaadjes op het bed, de kosten hiervoor bedragen € 15,-. Kies aanvullend voor een verblijf in de wolken met 10 ballonnen. Hierbij wordt het bed versierd met hartjesballonnen. Zo maakt u echt indruk op uw geliefde! De kosten voor de ballonnen bedragen € 10,-. Heeft u andere wensen, wij helpen u graag! Neem hiervoor contact op via info@mitland.nl of telefonisch op 030-2715824.

Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?

Bij annulering tot 24 uur vóór de aankomst worden geen kosten in rekening gebracht, tenzij andere voorwaarden in de reserveringsbevestiging staan. Bij annulering daarna of indien u niet komt opdagen (no-show) wordt het volledige bedrag van de reservering in rekening gebracht.

Moet ik een borgsom betalen?

Wij vragen een borg van € 50,- voor incidentele uitgaven. Dit bedrag wordt na het uitchecken teruggestort als er geen verder kosten gemaakt zijn. Echter, het kan enkele dagen duren voor het bedrag weer op je rekening staat!

Wat zijn de reserveringsvoorwaarden?

Op alle reserveringen zijn de Uniforme Voorwaarden van de Horeca (UVH) van toepassing, tenzij anders afgesproken.

Ik wens te verblijven met een groep. Krijg ik een speciale prijs?

Als u bij ons wilt verblijven met een groep (vanaf zes kamers), neemt u dan per e-mail contact met ons op voor een passende offerte.

Ik heb specifieke wensen betreffende de kamer, wat zijn de mogelijkheden hiertoe?

Neem contact met ons op en geef uw wensen door. Onze receptie zal haar uiterste best doen om dit voor u te verzorgen, maar wij kunnen het echter niet garanderen.

Heeft het hotel mindervalide kamers?

Wij beschikken over een aangepaste kamer voor mindervaliden, deze bevindt zich op de begane grond. De badkamer is aangepast met beugels en een douchezitje. Door de verbrede deur is deze kamer uitermate geschikt voor mindervalide gasten. Ook is deze kamer zo goed als drempelloos. Daarnaast kunt u gebruik maken van de invalideparkeerplaats voor aan de ingang van het hotel. Vergeet daarbij u kaart niet achter het raam te plaatsen.

Mag ik mijn huisdier meenemen?

Huisdieren zijn toegestaan in ons hotel. Het tarief per huisdier bedraagt €17,00 per nacht.

Wat zijn de mogelijkheden voor een extra bed?

Voor een extra bed voor zowel volwassenen als kinderen tussen 3 en 12 jaar geldt een toeslag van € 26,-. Een babybed kan verzorgd worden op aanvraag, de toeslag hiervoor is €5,-.

Is er een koelkast beschikbaar op de kamer?

Op de meeste van onze kamers is een koelkast beschikbaar. Stel bij aankomst uw eigen minibar pakket compleet naar wens samen. Er is ruime keuze uit diverse gekoelde dranken, hieraan zitten kosten verbonden.

Krijg ik een reseveringsbevestiging?

Na het plaatsen van een reservering ontvangt u altijd een bevestigingsmail. Dit kan mogelijk in de spam box terrecht komen. U ontvangt de bevesting uiterlijk een kwartier na het maken van de reservering.

Gedurende Corona

Kan ik mijn reservering wijzigen?

In deze bijzondere situatie kunt u uw reservering in de meeste gevallen naar een nieuwe datum. Of dit kosteloos kan is afhankelijk van de voorwaarden. Deze voorwaarden kunt u telefonisch of per email opvragen.

Ik wil mijn reservering annuleren

Dat kan uiteraard, of u kosteloos kunt annuleren is afhankelijk van de voorwaarden. Indien u wilt annuleren of hier vragen over heeft, neemt u dan bij voorkeur per e-mail contact met ons op: info@mitland.nl. Wij helpen u graag.

Welke faciliteiten zijn wel en niet geopend?

Momenteel zijn alle faciliteiten geopend.

Voor aankomst

Hoe kan ik het hotel bereiken?

Wij uitstekend bereikbaar per auto en openbaar vervoer. Op onze contactpagina kunt u een routebeschrijving vinden.

Waar kan ik parkeren?

Als u met de auto komt, kunt u gebruik maken van de parkeerplaats van het hotel. De kosten voor het parkeren bedragen € 8,49,- per overnachting als u via een van onze partners boekt. Boekt u rechtstreeks via mitland.nl, dan parkeert u gratis!

Is er een fietsenstalling aanwezig?

Op het hotelterrein is een afgesloten fietsenstalling aanwezig, de sleutel hiervan kunt u opvragen bij de receptie. Deze is niet te reserveren en enkel beschikbaar op basis van beschikbaarheid.

Welke faciliteiten zijn er op de kamer aanwezig?

Op alle kamers vindt u een zitje, bureau, kluis, koffieapparaat, waterkoker en televisie.

Heeft het hotel Wifi?

Wij bieden in het gehele hotel gratis Wifi aan. U kunt hiervan gebruik maken via het netwerk van KPN.

Is er een kluis in de kamer?

Er is een kluis aanwezig op de kamer.

Tijdens uw verblijf

Om welke tijd kan ik inchecken?

U kunt inchecken vanaf 15:00 uur. Mocht u eerder wensen in te checken neem dan contact op, wij bieden early check-in mogelijkheden aan. Hier zijn extra kosten aan verbonden. Wij bespreken graag de mogelijkheden met u.

Wat als ik eerder dan 15:00 uur aankom?

Als u voor 15:00 uur aankomt, kunt u uw bagage gratis bij ons in de bagagekamer achterlaten. U kunt gebruik maken van onze lounge of brasserie. Of u kunt alvast onze stad verkennen.

Wat als ik laat aankom?

Onze receptie is 24 uur per dag open. Als u later aankomt dan 18:00 uur, dan horen wij dat graag, zodat wij hier rekening mee kunnen houden.

Wat is de uitcheck tijd?

De uiterlijke uitcheck tijd is 11:00 uur. Wenst u later uit te check? De kosten hiervoor bedragen € 10,- per extra uur. Neem hiervoor tijdig contact op met de receptie.

Kan ik langer blijven?

Dat is mogelijk, indien er beschikbaarheid is. Vraag de receptie om de mogelijkheden en de prijs.

Wat zijn de tijden van ontbijt?

Wij serveren het ontbijt van maandag tot vrijdag van 7:00 uur tot 10:00 uur en in het weekeinde van 07:00 tot 11:00 uur.

Kan ik dineren in het restaurant?

Vanaf 17:00 uur bent u welkom in ons restaurant voor het diner. U kunt kiezen uit een variatie aan diverse heerlijke gerechten.

Is er lunch beschikbaar?

U kunt hiervoor terecht in onze brasserie, onze uitgebreide lunchkaart biedt u diverse heerlijke maaltijden.

Serveert het hotel alcohol?

Wij serveren enkel alcohol aan gasten die ouder zijn dan 18 jaar.

Welke betaalmiddelen accepteert het hotel?

De betaling van de kamer kan bij aankomst voldaan worden met een creditcard (Visa of Mastercard, American Express) of per pin. Indien u online een kamer reserveert zijn de mogelijkheden voor betaling iDEAL en creditcard (Visa, Mastercard of American Express).

Hoe kom ik naar het centrum?

Wij kunnen een taxi voor u regelen of kunt u gebruik maken van fietsverhuur. Vraag hiernaar bij aankomst, wij informeren u graag. Ook rijden er iedere 15 minuten bussen naar het centrum. De bushalte bevindt zich op 5 minuten lopen.

Kunnen de ramen in de kamers open?

Op de meeste van onze kamers kunnen de ramen helemaal open. Wij hebben enkele kamers waar de ramen slechts op een kier open kunnen.

Hoe laat moet ik binnen zijn?

U kunt altijd naar binnen via de hoofdingang van het hotel. U hoeft dus niet op een bepaalde tijd terug te zijn.

Kan ik een fiets huren in het hotel?

Wij verhuren fietsen voor € 16,- per dag. U kunt deze per mail, telefonisch of bij aankomst reserveren.

Zijn er badjassen verkrijgbaar?

Het is mogelijk badjassen te huren. De kosten hiervoor bedragen € 12,50 per badjas, daarbij krijgt u een setje badslippers.

Wat is het rookbeleid?

Roken in het gehele gebouw is ten strengste verboden, dit geldt tevens voor elektronische sigaretten. In geval van overtreding zullen wij u een boete opleggen van € 100,- en zult u het hotel moeten verlaten, zonder restitutie van reeds betaalde kamerkosten.

Kan ik bagage achterlaten?

U kunt altijd uw bagage gratis bij ons achterlaten in de bagagekamer. Het is niet mogelijk om uw bagage achter te laten als u niet bij ons in het hotel verblijft.

Zijn er adapters beschikbaar?

Bij de receptie worden adapters voor diverse toestellen te koop aangeboden.

Kunt u een taxi voor me regelen?

De receptie regelt graag een taxi voor u.

Kunt u mij meer vertellen over bezienswaardigheden e.d.?

Bij de receptie vertellen wij u graag meer over de bezienswaardigheden binnen en buiten Utrecht. Tevens kunt u diverse folders vinden bij de entree van het hotel.

Na vertrek

Ik ben iets verloren, wat nu?

Neemt u per e-mail of telefoon contact met ons op. Wij kijken dan na of het gevonden is en kunnen u de gevonden voorwerpen toesturen. Aan het verzenden zijn kosten verbonden.

De autorisatie op mijn creditcard is niet verwijderd. Wat nu?

Neemt u per e-mail of telefoon contact met ons op. Aan de hand van uw creditcard gegevens kunnen wij contact opnemen met onze creditcardaanbieder, die uw bank kan assisteren bij het opheffen van de autorisatie.

Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?

Het spijt ons te horen dat u een klacht heeft. Als u nog in het hotel bent, komt u dan meteen naar de receptie, zodat wij de klacht direct voor u op kunnen lossen.

Als u niet meer in het hotel bent, kunt u per e-mail of telefoon contact met ons opnemen.

Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan per e-mail of telefoon contact met ons op. We helpen u graag!

Facebook Instagram

Deze website gebruikt cookies

Wij gebruiken analytische cookies om onze website te optimaliseren op basis van anonieme statistieken. Daarnaast gebruiken wij, indien u daarmee instemt, marketingcookies om advertenties te personaliseren.