"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Adres

Hotel Mitland BV
Ariënslaan 1
3573 PT Utrecht
Nederland

Contact

Bedrijfsinformatie

KvK: 30056723
BTW: NL004437974B01

Veelgestelde vragen

Reserveren

  • Mag ik mijn huisdier meenemen?

    Huisdieren zijn alleen toegestaan in de kamers en de brasserie van ons hotel. Het tarief per huisdier bedraagt €18,50 per nacht.

  • Heeft het hotel mindervalide kamers?

    Wij beschikken over een aangepaste kamer voor mindervaliden, deze bevindt zich op de begane grond. De badkamer is aangepast met beugels en een douchezitje. Door de verbrede deur is deze kamer uitermate geschikt voor mindervalide gasten. Ook is deze kamer zo goed als drempelloos. Daarnaast kunt u gebruik maken van de invalidenparkeerplaats voor aan de ingang van het hotel. Vergeet daarbij u kaart niet achter het raam te plaatsen.

    Direct naar de kamer
  • Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?

    Bij annulering tot 24 uur vóór de aankomst worden geen kosten in rekening gebracht, tenzij andere voorwaarden in de reserveringsbevestiging staan. Bij annulering daarna of indien u niet komt opdagen (no-show) wordt het volledige bedrag van de reservering in rekening gebracht.

  • Ik wil iemand verrassen, kan dat?

    Een romantische verrassing voor uw geliefde bij aankomst op de kamer? Wij zorgen voor rozenblaadjes op het bed, de kosten hiervoor bedragen € 17,-. Kies aanvullend voor een verblijf in de wolken met 10 ballonnen. Hierbij wordt het bed versierd met hartjesballonnen. Zo maakt u echt indruk op uw geliefde! De kosten voor de ballonnen bedragen € 12,50,-. Heeft u andere wensen, wij helpen u graag! Neem hiervoor contact op via info@mitland.nl of telefonisch op 030-2715824.

  • Wat is de minimale leeftijd voor het reserveren van een hotelkamer?

    Voor het reserveren van een hotelkamer is de minimale leeftijd 18 jaar. Bent u nog geen 18 jaar? Dan moet u begeleid worden door een volwassene.

  • Kan ik telefonisch reserveren?

    U kunt ons 24 uur per dag bereiken via 030-271 58 24.

  • Hoe kan ik reserveren?

    U kunt reserveren via onze website, per e-mail of per telefoon.

Bij uw aankomst

  • Welke faciliteiten zijn er op de kamer aanwezig?

    Op alle kamers vindt u een zitje, bureau, kluis, koffieapparaat en televisie.

  • Is er een fietsenstalling aanwezig?

    Op het hotelterrein is een fietsenstalling aanwezig, ook hebben we een overdekte fietsenstalling met laadpunten voor elektrische fietsen. Een plek is niet te reserveren en enkel beschikbaar op basis van beschikbaarheid.

    Uw fiets parkeren in onze fietsenstalling is op eigen risico. Mitland kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele schade.

  • Waar kan ik parkeren?

    Als u met de auto komt, kunt u gebruik maken van de parkeerplaats van het hotel. De kosten voor het parkeren bedragen € 13,00,- per overnachting als u via een van onze partners boekt. Boekt u rechtstreeks via mitland.nl, dan parkeert u gratis!

    Parkeren is op eigen risico. Mitland kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele schade.

  • Hoe kan ik het hotel bereiken?

    Wij zijn uitstekend bereikbaar per auto en openbaar vervoer.

    Komt u met het openbaar vervoer?

     

    Van Centraal Station Utrecht naar Hotel Mitland:

    1. Neem buslijn 8 | 27 | 28 | 50 | 73 | 74 of 77

    2. Stap uit bij halte Oorsprongpark

     

    Van Hotel Mitland naar Centraal Station Utrecht

    1. Vanaf het hotel gaat u linksaf door de tunnel

    2. Na de tunnel neemt u de eerste links (Karel Doormanlaan)

    3. Loop de Karel Doormanlaan uit en ga voor het fietspad rechtsaf (Biltstraat)

    4. Ga rechtdoor, na het spoor ziet u de bushalte (aan de rechterkant)

    5. Vrijwel elke bus gaat naar het centrum (halte Neude of CS Centrumzijde)

    ^Looproute van en naar halte Oorsprongpark

     

Tijdens uw verblijf

  • Wat als ik laat aankom?

    Onze receptie is 24 uur per dag open. Als u later aankomt dan 18:00 uur, dan horen wij dat graag, zodat wij hier rekening mee kunnen houden.

  • Wat als ik eerder dan 15:00 uur aankom?

    Als u voor 15:00 uur aankomt, kunt u uw bagage gratis bij ons in de bagagekamer achterlaten. U kunt gebruik maken van onze lounge of brasserie. Of u kunt alvast onze stad verkennen.

  • Om welke tijd kan ik inchecken?

    U kunt inchecken vanaf 15:00 uur. Mocht u eerder wensen in te checken neem dan contact op, wij bieden early check-in mogelijkheden aan. Hier zijn extra kosten aan verbonden. Wij bespreken graag de mogelijkheden met u.

Na uw vertrek

  • Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?

    Het spijt ons te horen dat u een klacht heeft. Als u nog in het hotel bent, komt u dan meteen naar de receptie, zodat wij de klacht direct voor u op kunnen lossen.

    Als u niet meer in het hotel bent, kunt u per e-mail of telefoon contact met ons opnemen.

  • De autorisatie op mijn creditcard is niet verwijderd. Wat nu?

    Neemt u per e-mail of telefoon contact met ons op. Aan de hand van uw creditcard gegevens kunnen wij contact opnemen met onze creditcardaanbieder, die uw bank kan assisteren bij het opheffen van de autorisatie.

  • Ik ben iets verloren, wat nu?

    Neemt u per e-mail of telefoon contact met ons op. Wij kijken dan na of het gevonden is en kunnen u de gevonden voorwerpen toesturen. Aan het verzenden zijn kosten verbonden.

Parkeren in Utrecht duur?

Niet bij Mitland! Parkeer de eerste drie uur gratis

Gratis Wi-Fi

Draadloos internet via HotSpots van KPN

Schitterende ligging

Aan de rand van Stadspark Voorveldse Polder

Bekijk onze ligging

Lees hier ons Mitland Magazine!

Klik hier